En förklaring..

Kommentera
Jag har varit lite frånvarande ett tag nu. Sist jag skrev så var det nära våran tripp iväg från denna Komun, vi skulle mot Uppsala.
Det blev en riktigt bra resa. Innehöll shopping, goda middagar, mys, lite fest, grillning, sol, fotboll och även läkarbesök.
Ni få som har tillgång till att läsa detta vet nog inte riktigt om hela min "historia". 
Efter mitt läkarbesök där har jag nog fått en förklaring till en hel del. Jag har kommit hem med diagnosen grövre grad av migrän och spänningshuvudvärk. Jag fick även en diagnos om Bipolär sjukdom typ 2 med bland episoder.
Jag kan inte riktigt förklara vad det är.. Men de förklarar mycket för mig, mycket som ni inte vet om. 
Jag har mina riktigt mörka stunder, som jag verkligen skäms över och har mått riktigt dåligt över att jag ens kan bli så. Att jag ens kan tänka såna tankar. Jag har inte riktigt förstått varför jag ens får dom stunderna. Jag har inte kunnat förklara de på något bra sätt, det bara blir så och de är så fel genom att jag har en underbar son att kämpa för. Men bipolär, de skulle förklara det.
Nu äter jag ett par olika mediciner och ska förhoppningsvis få träffa ett par läkare till för att "bekräfta" alla de tre sakerna.
Att jag tappat medvetandet trodde han i Uppsala var från migränen. Finns tydligen en migrän som kan orsaka medvetslöshet.
Det gör mig riktigt arg om de visar sig vara så för alla här i Kalix har verkligen inte velat hjälpa mig eller ens tro på att de kan vara medicinsk orsak. Håll tummarna! ska och träffa min läkare på vårdcentralen på tisdag, då får vi hoppas att han kan ta åt sig av de läkaren i Uppsala skrivit i ett brev som jag fått med mig hem.